Skip to main content

Poradniki – nasze artykuły

Jak naprawić przeładowanie turbiny?

Każdy właściciel samochodu z turbodoładowaniem powinien być świadomy, jak ważne jest utrzymanie prawidłowej pracy turbiny. Przeładowanie turbiny to poważny problem, który wymaga zrozumienia i odpow…

Pierwsze odpalenie po wymianie turbiny – co warto wiedzieć?

Pierwsze uruchomienie turbosprężarki po jej wymianie to moment, który powinien przebiegać płynnie, lecz czasem napotyka na różne przeszkody. Właściwa procedura instalacji i uruchomienia jest kluczo…

Jak uszczelnić turbinę?

W naszym dzisiejszym artykule skupimy się na kluczowych aspektach procesu uszczelniania turbosprężarki, który jest istotny dla utrzymania optymalnej wydajności i długotrwałej pracy silnika. Uszczel…

Regeneracja nastawnika turbiny – na czym polega?

W naszym dzisiejszym artykule poświęconym regeneracji nastawnika turbiny przybliżymy czytelnikom szczegóły tego procesu, który jest kluczowy dla utrzymania sprawności i wydajności turbodoładowanych…

Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny?

W dzisiejszym dynamicznie rozwijającym się świecie motoryzacji, turbodoładowanie stało się niemal standardem w wielu modelach pojazdów, oferując imponujące osiągi przy zachowaniu efektywności paliw…

Jakie są objawy źle ustawionej gruszki turbiny?

Turbo doładowanie stało się kluczowym elementem nowoczesnych silników spalinowych, oferując zwiększoną wydajność i efektywność. Jednakże, precyzyjne ustawienie gruszki turbiny jest kluczowe dla osi…

Gwizdanie turbo – jaki jest dźwięk uszkodzonej turbiny?

Często kierowcy zauważają niepokojące dźwięki dobiegające z ich pojazdów, które mogą wskazywać na objawy uszkodzenia turbosprężarki. Rozróżnienie normalnych odznak pracy turbo od sygnałów ostrzegaw…

Katalizator a DPF – co jest pierwsze? Jaka jest różnica?

W świecie motoryzacji pojęcia katalizatora i filtra cząstek stałych (DPF) często pojawiają się w kontekście redukcji emisji szkodliwych substancji przez pojazdy. Choć oba te elementy mają kluczowe …

Co należy zrobić, kiedy DPF nie chce się wypalić?

Kiedy filtr cząstek stałych (DPF) w samochodzie z silnikiem diesla nie chce się wypalić, może to prowadzić do szeregu problemów, włączając w to obniżoną wydajność silnika i zwiększone ryzyko drogic…

Dlaczego przybywa oleju w silniku diesla w aucie z DPF?

Przybywanie oleju w silniku diesla w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) jest zjawiskiem, które może wzbudzać zaniepokojenie wśród właścicieli takich aut. Ten problem jest stosunko…

Repart © 2023


Regeneracja części samochodowych.
Regeneracja i naprawa

Szybki kontakt


Re-Part sp. z o.o.

ul. Spokojna 5

05-555 Rembertów

Poland

VAT UE PL5252613414